Záznam denunciantské grafomanie :-D
Protože páni redaktoři na altermediích sáhli k cenzuře, udělal jsem ctrl+c, ctrl+v a pro zájemce to dal sem. Jestliže jsem měl dřív o AM nějaké pochybnosti, teď mám aspoň lepší představu o tom, jak mají fungovat ta správná média, která nepropagujou židobolševismus, ale konají spoustu důležité práce pro národ, cha chááá
- Plenkovič // Jun 8, 2010 at 7:44
Dříve, než se začneme zabývat meritem článku doporučuji, abychom si vyjeli na googlu jméno současného předsedy aktitity DOST Ladislava Bátory, abychom poznali, jaká je to výjimečná osobnost!
Pod sugestivním dojmem jeho vlastnoručně psaného oslavného životopisu a připojených méně glorifikujících článků jsem svůj podpis, evidovaný v seznamu signatářů iniciativy DOST pod č. 212 odvolal. - 2 Jirka // Jun 8, 2010 at 13:32
Plenkoviči, vůbec Vám nerozumím. Přečetl jsem si životopis pana Bátory a nenašel jsem tam nic za co bych ho chtěl kritizovat. Naopak jeho otevřenost ukazuje spíše na to, že se jedná o vyjímečnou osobnost na naší národně konzervativní scéně. V buletinu DOST, který jsem dostal na podzim před irskou ambasádou, jsem si vyhledal, že pod číslem 212. je tam pod Manifestem DOST podepsán Josef Hanták – důchodce. Z toho usuzuji, že pokud jste pane Hantáku v důchodovém věku, žil jste ve stejné době jako pan Bátora. Docela by mě jako mladého člověka zajímalo srovnání Vašich životopisů, jestli jste v životě zanechal tak výraznou stopu na naší politické scéně jako pan Bátora nebo se jen krčil v anonymitě aby si Vás bolševik nevšiml. Vzhledem k tomu že jsem na internetu nenašel o Vaší činnosti ani slovo a ani jeden článek, domnívám se, že jste pouze kibic, který se ve skutečnosti bojí nést kůži na trh a své myšlenky prosazovat a veřejně obhajovat. Ale to je jen můj dojem, třeba mě přesvědčíte o opaku.
- 3 HORST // Jun 8, 2010 at 16:36
Taky jsem si ten životopis přečetl – je fakt, že je zarážející, že člověk, který ve strachu volil komunisty a plánovaně se ještě před 89´přidal na stranu národní fronty k nacionálním socialistům, se objevil na politické scéně pod střechou SSO, kterou vnímám jako pravicovou stranu, která se od socialismu ostře distancuje. Připadá mi to divné…
- 4 Plenkovič – dodatek // Jun 8, 2010 at 17:23
Supplement
Pan Ing.mgr. Ladislav Bátora, Ph.D Vám prostřednictvím Národní myšlenky a diskuse ke článku Odpusťme Věře Tydlitátové vzkazuje, cituji:
“…Už dost servítků – Vyližte mi už všichni PR*DEL. Mám toho teď plný ruce pazourů i bez tohodle intelektuálskýho peskování na vlastních stránkách. To fakt nestačí ta Tydlitátová????… A máte to teď už snad bez jinotaje, kašpaři!”
(Komentář ze dne: 23.05.2010 00:00:21 Autor: neregistrovaný – Bátora d@) )To pan Bátora vládne i nad Národní myšlenkou.? Věc iniciativy DOST je skutečně v těch nejlepších rukou!
- 5 Plenkovič // Jun 8, 2010 at 17:28
Jirka: Vaše poznatky ohledně signatáře č. 212 jsou správné. Méně správné jsou však úvahy ostatní, které nehodlám blíže rozebírat. Žil jsem v podstatně jiné době než pan Bátora a skutečně jsem se musel krčit v anonymitě, aby si mne bolševik nevšiml. I tak jsem měl řadu potíží, takže můj životopis by stěží vydal na formát A4. Přesto jsem tuto dobu přečkal se ctí ..”a hrdý buď, kdos neposkvrnil ústa ani hruď falešnou řečí!”… i a bez členství v KSČ nebo jiná národně frontovní partaji. V té době nebylo zvykem, aby slušný člověk veřejně publikoval, a pokud něco napsal tak pro šuplík. O tom, že bych za komančů mohl studovat na plejádě VŠ a stal se, ač emigrant, náměstkem iks generálních ředitelů etc. anebo pracovníkem zahr. obchodu, se mi mohlo jenom zdát. Měl jsem smůlu, že jsem nebyl ani z jednoho zaměstnání vyhozen a tak jedinou věcí, kde by se mohly naše životopisy srovnávat je, že p. Bátora byl pokřtěn u sv. Jakuba, zatím co já v chrámu Povýšení sv. Kříže o 22 let dříve. Zdaleka jsem nedosáhl hvězdné kariéry v dvouleté základní službě, kterou jsem ukončil v hodnosti svobodníka, , zatím co pan Bátora nosil v tornistře maršálskou hůl.Takže s tím kibicováním bych byl opatrnější. Zřejmě nedisponuji oněmi schopnostmi, které by ze mne udělaly výjimečnou osobnost, ale místo politického žvanění najdete po mně stopy ve státních vědeckých knihovnách a v učebnici pro VŠ. Taky jsem nedělal přísedícího ani u komunistických nebo demokratických soudů a nemusel se na mne ztrácet nebo skartovat žádný svazek.
Promiňte mi, Jirko, moji upřímnost ale když pozoruji naši politickou scénu, nijak mne nemrzí, že jsem se nezařadail mezi onu sortu politických šíbrů nebo mašíblů, kteří Vám asi imponují více. - 6 Drifter // Jun 8, 2010 at 19:23
Zivotopis Pana Bátory vypada jako “Trestní Rejstřík” .
Cely zivot se snazi aby ho mel nekdo rad, ale nikde dlouho nevydrzel.
Plenkovic to spravne shodnotil, Horst se take nad tim pozastavil, a ja se pridam.
(Emigrovat na zapad v roce 1969 uz bylo tezke, ale vratit se zpet a pokracovat ve studiich, kdy ostatni byli odsouzeni k rocnimu trestu a ztraty majetku za opusteni republiky)
O zbytku si muze kazdy udelat predstavu….. - 7 Pozorovatel // Jun 8, 2010 at 22:29
Driftere, generál Svoboda vyhlásil na tr.č. opuštění republiky hned 2 amnestie, 9.5.1968 a 27.5.1969.
Ta poslední sice měla lhůtu do 15. září, ale asi se přimhuřovaly oči (vrátily se desítky tisíc lidí).
A pestrý životopis svědčí o velké houževnatosti a takřka americkém selfmademanství, to by zrovna Vám nemuselo až tak vadit.
O případu člověka, který po roce emigrace na Západě u nás dostudoval “přerušený” matfyz (konec 80. let), pak vím z vlastní zkušenosti.
Čili souhlasím s Jirkou a na vysvětlenou Horstovi bych dodal, že za socíku moc velký výběr ze stran nebyl (zbývali už jen lidovci), socialisté byli bez přívlastku a měli numerus clausus, aby jim členstvo moc nerostlo.
Tehdy totiž bylo podmínkou některých funkcí “být ve straně” – nikdy se ale neřeklo, v jaké a někteří filutové se to pokoušeli řešit jako p.Bátora a zjistili, že si musí počkat, až odejde nějaký nekomunistický straník do věčných lovišť a oni přijdou na řadu.
Lézt v uniformě za plentu opravdu bylo o ústa (komanči si ze škrtů stejně nic nedělali, jedinou formou protestu byl bojkot voleb). Také masové zapisování do SSM bez jediného dotazu jsem zažil na vlastní kůži a odvahu vystoupit měla jen jedna baptistka, které to pak třídní dávala až do maturity “sežrat”.
Myslím, že p. Bátora udělal proti režimu o hodně víc než řada spoluobčanů, která se dnes honosí “pravicovým” světonázorem.
Mám takový dojem, že vám nejspíš vadí, podobně jako našim “investigativcům”, že je vlastenec a odvážil se napomenout židovského lékaře … - 8 Mirek // Jun 8, 2010 at 22:56
Pozorovatel: A jsme doma! Ja si rikal, ze to neni jen tak. Takze Batora je na rane, protoze se dotkl nedotknutelneho. Aby u neho nahodou uniformovani anabolici nenasli nejake nalepky v pet rano.
- 9 HORST // Jun 9, 2010 at 6:49
Pozorovateli – osobně samozřejmě proti p. Bátorovi nic nemám. Nadto mi vůbec nevadí, jestli se otírá o nedotknutelné. Nicméně (obecně řečeno) na druhou stranu právě Vámi zmiňovaný postup, kdy jedinec PRO FUNKCI je ochoten a tvz. “přinucen” vlézt do ři*i úhlavnímu nepříteli a kolaborovat s bolševikem, je mi veskrze odporný. Nemám z rodiny podobný “dobrý” příklad, tudíž se mi nedivte.
Na druhou stranu v životopise píše, že své kolaborace hluboce lituje. Ovšem neměl by být používán dvojí metr, že ano? Tak jako je třeba mít se na pozoru před bolševikem Fischerem, je třeba se dát si bacha na člověka, který byl “od září 1987 frekventantem tříletého dálkového studia politologie na Ústřední politické škole Československé strany socialistické.”
- 10 komandant // Jun 9, 2010 at 7:51
Registr svazků spolupracovníků StB:
Jméno Pohlaví Datum narození Místo narození Státní příslušnost 1 Státní příslušnost 2 Datum zavedení
LADISLAV BATORA M 17.03.1952 PRAHA CESKOSLOVENSKO 21.03.1988 - 11 Plenkovič // Jun 9, 2010 at 9:34
Komander: Tak o čem je řeč? Napadají mne dvě možnosti vypůjčené z kultury: Buď jde o Zweigův Spor o seržanta Gríšu nebo o italský film Bože, jak hluboko jsem klesl(a).
Z otevřeného dopisu DOST: “My jako signatáři Manifestu D.O.S.T. v zájmu ochrany tradičních hodnot budeme iniciovat demonstrace občanské nespokojenosti v celé naší zemi až do doby, než bude takový návrh odvolán!”
Nezdá se Vám to jako vydírání? Aj to bude sranda veliká, až initiativa DOST vypochoduje do ulic v čele s vlajkonosiči s problematickou minulostí. Jsem rád, že jsem se s těmito ochránci tradičních hodnot definitivně rozešel. Ani k tomu velké statečnosti potřeba nebylo, abych se nebál nést kůži na trh a své myšlenky prosazoval a veřejně obhajoval, jak mne podezříval o něco výše náš Jirka..
- 12 Drifter // Jun 9, 2010 at 10:12
4>Pozorovatel:
Pro Vasi informaci, je mi uplne jedno jakeho lekare napomenul, a bez Vas bych se ani nedovedel ze je zidovskeho puvodu. Naopak, napadnout funkcniho prezidenta takovym sprostym zpusobem je urazka nejvyssiho uradu republiky a zaslouzi si vice nez nejake “Pokarani”.
Batora je zrejme vzdelany clovek, jako politik je nesmirne naivni a jeho zivotopis je pokusem o politickou sebevrazdu.
Pripada mi jako clovek ktery nevi kam patri a sam se jeste nenasel.
Za tu komunistickou epizodu v armade se nemel omlouvat, psat o sobe jake mel protistatni nazory atd, je “self serving” naivni a nikoho to nezajima, neb i komunisti nadavali na komunisty. Emigrace ve Francii je spise smesna, v rijnu byl jiz doma, to se da tezko nazvat emigraci. Doufam ze si proste nenechal prodlouzit vyjezdni dolozku na rok u nasi ambasady pod Eifelovkou s penezni podporou u organizace “Charitas” za kterou mnozi Cesi jeli na dovolenou do Italie nez se vratili domu se asi nedozvime. S amnestii Pana Svobody to nebylo nijak krasne, V kadrovaku zaznam zustal a veskery postup v zamestnani skoncil.To by Jste mel vedet. Cestovni pas odebran na dalsich 20 let. O tom rozhodovali MNV, ONV kadrovak, a ne Prezident. Mnozi byli naverbovani do spoluprace s STB a ze strachu zpivali jak kanarek v kleci.No to jen tak bokem, zkratka pan Batora zmenil svoje politicke presvedceni nekolikrat, o zamestnani ani nemluve a ne vzdy na dobrych terminech.
Z techto duvodu nema moji duveru, a ne proto ze o nem nekdo negativne placa hubou. - 13 Drifter // Jun 9, 2010 at 10:18
Jen jsem zapomel dodat ze Batoruv podpis je hned vedle podpisu Pana Maleho.
- 14 Pozorovatel // Jun 9, 2010 at 21:45
No, zdůvodnil svoje peripetie do detailů a to je celkem sympatické, řada jiných postarších politiků nás přesvědčuje, že jejich život začal po listopadu ´89.
Na západě zůstal jako čerstvý maturant na zájezdu a záznamy v materiálech měly zřejmě vliv na vyhození z VŠ po 5 letech.
To Horst – Socialistická strana se nerovnalo komunistická a vášnivých kolaborantů v ní rozhodně nebyla většina. Vstupem do ní svoje vnitřní přesvědčení přiliš znásilňovat nemusel, spíš si trochu zvětšil operační rádius v totalitním rámci. Pokud má p. Bátora puzení se vzdělávat a politicky působit, je to zřejmě dáno jeho povahou.
Pokud by se staral jen o svůj prospěch, rozhodně by neriskoval marnou námahu a ostouzení v menších médii opomíjených či přímo ostouzených politických subjektech a dávno by si naprivatzoval pod pláštíkem nějaké tolerované velepartaje, schopnosti na to jistě má … - 15 HORST // Jun 10, 2010 at 9:07
No nevim, podle mě ne-komunistická ČSNS působila v exilu a ta co zde zůstala, coby součást NF dělala poskoka KSČ. Ostatně název “socialistická” napovídá, odkud vítr vane. Nevím, jestli se shodneme, ale dle mého jsou nacismus a komunismus stranami téže mince – ostatně prvky obou systémů můžeme spatřovat v dnešní EU a bude hůř. Na druhou stranu chápu, že někdo udělá v mládí blbost, ať už ze strachu, nebo z přesvědčení, vždyť soudruh Jirka Paroubek v té partaji byl také – a co si budeme nalhávat ten se svým rudým bolševismem nikdá netajil – dokonce před volbami 2010 obrátil v rétorice, když místo sociální demokrat začal používat obrat demokratický socialista. Co mě ovšem zaráží je názorový obrat člověka – od socialistického smýšlení k pravicovým ideálům a tržnímu uvažování, které propaguje SSO – je to vůbec možné?
- 16 Drifter // Jun 10, 2010 at 19:47
Pan, komandant // Jun 9, 2010 at 7:51 prilozil vypis svazků spolupracovníků StB:
LADISLAV BATORA M 17.03.1952 PRAHA CESKOSLOVENSKO 21.03.1988
Pokud je to pravdive, tak to nejak “zapomel” ve svem podrobnem zivotopisu.
- 17 Pozorovatel // Jun 10, 2010 at 23:23
Zmiňuje tam, že se kvůli tomu soudil. Asi se jednalo o kategorii c) – KTS, kdy se mohlo jednat o pouhou kontaktáž ze strany StB (jako Havel, Paroubek).
Horst – “od socialistického smýšlení k pravicovým ideálům a tržnímu uvažování, které propaguje SSO – je to vůbec možné?” – co by nebylo, kdo z matadorů naší “pravicové” politické scény hlásal volnotržní ideály v socialistickém Československu ? - 18 Drifter // Jun 11, 2010 at 3:21
Ja jsem to nijak nestudoval, ale nekdo mi psal ze jsou k dostupu i karty na kterych je podpis zadatele o “dobrovolnou” spolupraci s STB, jeho kryci jmeno a oblast cinnosti.
Spise se zda ze bezduvodne se do toho seznamu nikdo nedostal, radsi toho necham, cloveka neznam, treba je nevinny. - 19 Pozorovatel // Jun 11, 2010 at 4:32
Kandidáti většinou o spolupráci nežádali, ale byli sami kontaktováni a oťukáváni.
Případná další spolupráce se dá zjistit z vedených spisů. Agenti podepisovali vázací akty, zejména po r. 1982, kdy byla ustanovena pevná pravidla. - 20 Ladislav Bátora // Jun 11, 2010 at 19:20
Pane DRIFTŘE,
vy jste z toho http://www.svazky.cz/test/svazkyMT.php?jmeno=Ladislav&prijm=Bátora&dnar=&mnar=&archivsvazek=&hledej=Hledat něco objevného dovodil? Velmi by mě zajímalo CO, protože sám jsem ani po roce přemítání “vypovídací hodnotu” Pencových seznamů nerozšifroval. Zejména v případě těch záznamů, kde je jen jméno a příjmení a datum a místo narození a datum, kdy se StB začala o tu kterou osobu “zajímat”. A také z toho důvodu jsem tu vypovídací hodnotu nerozšifroval, protože jméno a příjmení i datum a místo narození v mém konkrétním případě sedí (to dá rozum…), ale nějak mi neštymuje to datum, kdy se o mě StB začala “zajímat”. Podle materiálů, jež jsem před nějakými 13 lety obdržel “v Pardubicích”, to bylo totiž už 29. června 1978… Takže – komu teď věřit? Pencovi, nebo sekci OUS MV ČR? Když navíc přece víme, že MV je ze zákona povinno mě BEZ PŘEDLOŽENÍ DALŠÍ ŽÁDOSTI informovat, kdyby se dohledaly nějaké nové skutečnosti “ohledně StB a mé osoby”. Což se doposud nestalo…A pane POZOROVATELI, vás musím rád ubezpečit, že jsem nikdy KTS nebyl. (A doufám, že ani už nebudu.) Na což mám papír ještě od ministra Langoše, protože jsem si o lustraci požádal v době, kdy se ještě smělo prověřovat i “písmeno c)”. Což ale dlouho nevydrželo, a všichni si pamatujeme PROČ… Doufám, že pro vás není tato informace zklamáním. Zatímco pro pro pana Hantáka-Plenkoviče nejspíše ano.
- 21 Ladislav Bátora // Jun 11, 2010 at 21:34
A mám samozřejmě něco i pro vás, JOSEFE HANTÁKU-PLENKOVIČI, a nebude to dlouhé. Jen tolik: Už pouhá vaše věta “Taky jsem nedělal přísedícího ani u komunistických nebo demokratických soudů a nemusel se na mne ztrácet nebo skartovat žádný svazek” – mě opravňuje k tomu, abych o vás takto veřejně napsal, že jste nestoudný hajzl. A upozorňuju vás, že vám nikdy nezapomenu, že jste mě donutil, abych se takhle vyjádřil o člověku o – přinejmenším údajně – 22 let starším.
- 22 Drifter // Jun 11, 2010 at 21:36
Pane Batora, prectete si jeste jednou cislo #18.
Pro jistotu jeste jednou: Ja jsem to nikdy nestudoval, ani jsem se o to nezajimal a naprosto nevim co je tzv “Pencovy seznam”. Pred lety mnenapsal kamarad ze existuje seznam spolupracovniku STB a nasel tam jmena lidi blizke nasi rodiny.
Pokud se tam Vase jmeno vyskytuje neznamena ze jste udelal neco necestneho, to musite vedet jen Vy sam. Vase zminka v zivotopisu by mela byt duraznejsi kdyz verite ze Vas chtel nekdo pospinit.
Pan “Komandant” v #10 tu informaci o Vas zde zverejnil, Ja ne! Preji hezky Den. - 23 Ladislav Bátora // Jun 11, 2010 at 22:06
Pane DRIFTŘE, na slušný dotaz slušná odpověď, i když bych se na vás měl za vaše “připojení se” k p. Komandantovi taky moc a moc hněvat, protože jste se připojil do diskuse, třebaže o tom thematu – jak jste teď přiznal – nic nevíte.
Ergo: Nejsem veden ani v Cibulkových seznamech, ani v tom oficiálním osmidílném elaborátu, který posléze vydalo MV ČR. Ostatně, proč bych také byl. To za prvé.
Proto jsem byl zpočátku docela překvapen loni v červenci, když jsem se našel v oněch Pencových seznamech. O kterých si ale najděte něco na internetu, je toho tam za ten rok debat nad nimi opravdu spousta, a ostatní zdejší diskutující bych výkladem o jejich informační nicotnosti – dnes již obecně uznávané (prý o nich dokonce byl zrovna včera pořad v ČT, ale já televizi nemám, takže to je “svědectví z druhé ruky”…) – unavoval. A z nich p. Komandant zlovolně okopíroval ten údaj o mně. Píšu “zlovolně”, protože nepředpokládám, že by p. Komandant nevěděl, že v těchto Pencových seznamech – na rozdíl od seznamů Cibulkových – nejen agenti, residenti, kandidáti a podobná jiná verbež, nýbrž i všechny osoby, které kdy byly Státní bezpečností i jen vyšetřovány. Nebo sledovány. To za druhé.
A konečně za třetí – a za to bych se na vás měl zlobit nejvíce, jenže moji denní dávku zlosti i trpkosti vyčerpal Plenkovič: Píšete sugestivně, že jsem na to “v tom svém životopise zapomněl…” A přesto vám to odpouštím… Tu nehoráznou ignoranci… Dobře přece víte, že ten životopis, ve kterém jsem podle vás zatajil to, že jsem veden v Pencových seznamech, jsem dopsal 8. března 2009 večer. A Pencovy seznamy byly zveřejněny až o 4 měsíce později. Nebo to “dobře nevíte”, to se dá pochopit, ale pak máte v takovýchhle ožehavých záležitostech zarytě mlčet. A to mi snad přiznáte. A proto se na vás nezlobím.
Přeji aspoň vám klidnou dnešní noc, když mě už byla odepřena. - 24 Ladislav Bátora // Jun 11, 2010 at 22:12
No, s tím chybějícím em ve čtvrtém slově od konce už teď nic nenadělám. Tak to mám teda po spánku dočista!
A když už jsem v tom opravování, tak ještě k předposlednímu odstavci:
…v těchto Pencových seznamech – na rozdíl od seznamů Cibulkových – JSOU UVEDENI nejen agenti, residenti, kandidáti a podobná jiná verbež…
Že já si to po sobě aspoň jednou nepřečtu dřív, než to odešlu… Aspoň tehdy, když jsem kapánek rozmrzelý! - 25 Ladislav Bátora // Jun 11, 2010 at 22:21
A co je tohle:
Drifter // Jun 10, 2010 at 19:47
Pan, komandant // Jun 9, 2010 at 7:51 prilozil vypis svazků spolupracovníků StB:
LADISLAV BATORA M 17.03.1952 PRAHA CESKOSLOVENSKO 21.03.1988
Pokud je to pravdive, tak to nejak “zapomel” ve svem podrobnem zivotopisu.Ale nechme to tak, už o vaši omluvu nestojím.
- 26 Plenkovič // Jun 12, 2010 at 8:51
Pane Driftře, jste dítětem Štěsteny. Pan Bátora Vám odpustil, a ani se na Vás nezlobí a netrvá na omluvě. Dokonce odpustil i paní Tydlitátové, pan Bátora je velkorysost sama. Jen já, ubožák, zůstávám nadále hajzlem. Svůj odsudek, pro který je pro mne uzavřena účast na velké hostině vědy a vstup do království nebeského opírá o větu, která ani nebyla určena jemu, nýbrž koment. Jirkovi:” Taky jsem nedělal přísedícího ani u komunistických nebo demokratických soudů a nemusel se na mne ztrácet nebo skartovat žádný svazek!”. To mám snad lhát? Už jsem olitoval, že jsem nebyl ze žádného zaměstnání (ani školy) vyhozen, takže nemám svou politickou kariéru ničím podepřít. Kdybych aspoň tu Chartu podškrábl.To však ani pan Bátora neudělal ale dokázal to okecat, že v zájmu konspirace! LB je nejen na štíru s dobrým chováním, když píše, aby mu všichni políbili pr”del ale co je horší i s logikou. Hluboce se stydím: chováme se směšně někdy i zbaběle, ano prosím, ale může za to bolševik, to on nás takhle znetvořil.
- 27 Plenkovič // Jun 12, 2010 at 9:19
Článek pana . Ing. mgr. Bátory, Ph.D. nazvaný Zeměpisný imperialista Svěrák před 3 lety uveřejnila AM i NM, nabývá v době včerjšího pohřbu Lad. Smoljaka na aktuálnosti, jakožto kondolence sui generis. Pana Bátoru zřejmě rozčilil film autorské dvojice Svěrák/Smoljak Vrchní prchni, který vztahovačně považoval za osobní útok na svou důstojnost bývalého pingla RaJ a se Svěrákem, potažmo Smoljakem si to vyřídil strháním jejich díla s poukazem na Svěrákův(?)židovský původ.
Jeho spory s mgr. V.Tydlitátovou, autorkou studie Klerofašisté vyvrcholily podle jeho slov tím, že mu zařídila pětihodinový výslech na PČR v Bartolomějské, ale přesto ji velkomyslně odpustil. Na co se ho tam 5 hodin vyptávali je zpovědním tajemstvím. (pokrač.)
- 28 Plenkovič – pokračování // Jun 12, 2010 at 9:47
Potulným konzultantům, co chodili krajem, požehnali úlům a šli o dům dál, se za komunistů říkalo fluktuanti,. dnes baťůžkáři alias pasanti.Na každém pracovním místě, ať na postu generálních ředitelů nebo aspoň jejich náměstků, vydržel vždy akorát pár měsíců a jeho působení skončilo téměř vždy neslavně – vyhazovem. V zaběhnuté praxi pokračoval i po Sametu, až skončil jako zástupce ředitele na církevní Vyšší odb. škole publicistiky, odkud ho podle tradičního ritu opět nekompromisně vyhodili.
Z postu několikanásobných generálních i obyčejných komunistických ředitelů, generálních sekretářů a kancléřů čehosi se tak ocitl na nejnižší příčce svého politického životopisu, ale i zde se dokázal prosadit a stát se platným údem školy, jejímž zřizovatelem je Pražské arcibiskupství. Tak svět odplácí, sic transit gloria mundi – všecka sláva polní tráva… (pokrač.) - 29 Alexandr Bátora // Jun 12, 2010 at 11:37
Pane Plenkoviči, jste neuvěřitelný ubožák.
- 30 Plenkovič // Jun 12, 2010 at 11:47
Potulným konzultantům, co chodili krajem, požehnali úlům a šli o dům dál, se za komunistů říkalo fluktuanti dnes pasanti. Na každém pracovním místě, ať na postu generálních ředitelů nebo aspoň jejich náměstků, vydržel vždy akorát pár měsíců a jeho působení skončilo téměř vždy neslavně – vyhazovem. V zaběhnuté praxi pokračoval i po Sametu, až skončil jako zástupce ředitele na církevní Vyšší odb. škole publicistiky, odkud ho podle tradičního ritu opět nekompromisně vyhodili.
Za povšimnutí stojí skutečnost, že Pražské arcibiskupství, jakožto zřizovatel školy, propouští signatáře Iniciativy DOST , tedy sdružení, které které samo sebe považuje za jakousi laickou prodlouženou ruku Církve. Svědčí to o tom, že se pro své eskapády stal pro Církev neúnosným. Na tom nic nemění skutečnost, že vyhrál pracovně právní spor, zatímco Církev, postupovala podle zákonů, které nejsou z tohoto světa. Je výsměchem, že se tento pán stává později předsedou obč. sdružení Akce DOST. Drzé čelo lepší než poplužní dvůr a ostré lokty jsou dary od boha.
(pokračování) - 31 Petr Dvořák – AM ČR // Jun 12, 2010 at 11:56
Plenkovič: Vaši denunciantskou grafomanii zde ponecháme určitou dobu, aby na ni popř. mohl pan Bátora reagovat a aby zde někdo zas nepěl ódy na to, jak je redakce AM cenzorská. Poté diskusi zablokujeme, poněvadž k tématu Radka Johna, potažmo Martina Stránského se zde neobjevuje téměř nic a o flame war zapadlých vlastenců zájem nemáme.
- 32 Plenkovič // Jun 12, 2010 at 12:06
Readakce AM. Pan Bátora už reagoval. odnesl jsem si přívlastek hajzlů a ubožáků, takže můžete diskusi klidně uzavřít. Děkuji za trpělivost a prostor.
- 33 Ladislav Malý // Jun 12, 2010 at 19:35
Souhlasím s p.Bátorou, že denunciant, filosemita Josef Hanták alias Plenkovič je nestoudný hajzl!
- 34 Ladislav Bátora // Jun 13, 2010 at 0:44
Děkuji redakci AM za prostor, který mi poskytla pro ta vynucená moje vysvětlování a stanoviska. I za tu nabídku, že mohu ještě jednou reagovat. Využiji ji však pouze k tomuto poděkování. Protože vidomým a Josefu Hantákovi-Plenkovičovi jistě stačilo, co jsem už napsal, a ostatním je psát marno.
- 35 Drifter // Jun 13, 2010 at 3:34
Yup, “politics is dirty business”. Uprimme receno, jak se do toho clovek jednou da tak se musi v tom bahne brodit i nevinne. Na to potrebujete hrosi kuzi a vzlastni naturu. Mam dojem ze nemate jedno ani druhe. Sebeobrana sprostymi nadavkami a vulgarnimi slovy vas zaradi jen do pochybne spolecnosti #33. Nikdo jeste nevyhral argument nadavkami.
I prez to krasne pocasi mi to nedalo abych se podival blize na ten seznam STB at se jmenuje jak koliv. Ziji v po vetsinou v cizine ale diky Vam, snazim se s tim obeznamit. Po chvilce hledani a patrani je zcela zrejme ze Jste evidovan byl, a take pod dozorem STB jako (person of interest). Osoba ktera se nevratila ze zapadu do CSSR v danem terminu a je navic podezrena z activity nesouladici s tehdejsi politikou Republiky. ( znam dalsi, evidovany jako Vy, za to ze se vratili domu) Ja predpokladam ze jste to vedel, a ze Vam to snad rekli pri vyslechu v navratu do CSSR. Proc jste ve Vasem zivotopisu tuto STB persekuci nezduraznil to nechapu. S nejvetsi pravdepodobnosti Vam byl prilozen “Pomocnik STB” ktery na Vas podaval Informace.
Neberte to jako omluvu, protoze to neni, spise chci poukazat na to ze kdyz se hodlate branit, tak s nadavkami nic nesvedete, jen prilakate nevitanou spolecnost. - 36 Ladislav Bátora // Jun 13, 2010 at 13:06
Pane DRIFTŘE, já tu radu beru, myslím ohledně těch vulgárních slov typu hajzl. Ono mi to navíc moc ani osobně nesedí a skutečně to Plenkovičovi nikdy nezapomenu, že mě k tomu donutil. Jenže právě u Hantáka-Plenkoviče jsem po dvou dnech mrzení se nad jeho obsedantními nenávistnými a nactiutrhačnými bláboly a kvasimoudrými duševními konstrukcemi dospěl k názoru, že poučování TAKHLE HRUBÉHO PYTLE jemnou záplatou by bylo naprosto k ničemu. A mlčet jsem dále nemohl, protože by to mohlo být (a jistě by bylo) vykládáno jako souhlas s těmi insinuacemi.
Ale s tím “StB” jste opravdu vedle. Jak jsem TO – fakt mi to zkuste srozumitelně vysvětlit, když pořád trváte na tom, že jsem to měl “v životopise zdůraznit” – mohl v BŘEZNU 2009 vědět, když nejsem veden ani v seznamech “Cibulkových”, ani v těch oficiálních osmidílných seznamech vydaných Ministerstvem vnitra? Až teprve KONEČNĚ v těchhle “Pencových” z ČERVENCE 2009? Ve kterých ovšem je – OPAKUJI – skoro milion jmen: tedy všichni, kdo kdy prošli z JAKÝCHKOLI důvodů nějakým protokolem StB?
A tu mou mladickou “poloemigraci” už nechte na pokoji, to je podle mě úplný nesmysl, to skončilo tou důtkou ředitele gymnasia. Tak malicherní zase opravdu ti hoši nebyli, aby mě dali pod dohled po bezmála dvaceti letech po ní, když se to navíc událo, když mi bylo 17 let. Spíše myslím, že v tom roce 1988 jsem se tam octl kvůli svým podvratným aktivitám v Čs. straně socialistické a kvůli tomu styku s exilovým vedením strany. Když už teda vůbec přijmu to, že ten údaj je pravdivý – neštymuje mi totiž to datum, protože podle OFICIÁLNÍ zprávy z Pardubic, a těm MUSÍM věřit spíše než pokoutně získanému “seznamu pasáka koz”, jsem byl “v hledáčku” od roku 1978 (což jsem v tom životopise myslím uvedl).
Naštěstí je to lhostejné, a naneštěstí stejně už nikdy nic kolem toho nezjistíme, protože u toho mého záznamu není ani nějaké registrační číslo zápisu, ani údaj o tom, která součást měla o mě tu starost…
A “pomocníka StB”, o kterém se zmiňujete ke konci, toho jsem opravdu “přiděleného” ve fabrice měl (pod krytím “referent pro civilní obranu a úkoly zvláštní”), jenže až nějak od jara 1989, a asi po měsíci se mi v reakci na můj přímý dotaz sám prásknul. Čímž to pomocnictví teda dost devalvoval. Proč to udělal, to Bůh suď. Asi už měl zprávy, že půjdou brzo do háje… Těsně před převratem beze slova (a bez podepsané “dovolenky”) zmizel, objevil se asi za dva týdny s návrhem na rozvázání pracovního poměru dohodou a pak prodával nějaký čas noviny na holešovickém nádraží. Jestli “jenom”, to nevím… - 37 Plenkovič // Jun 13, 2010 at 16:28
Redakce AM: Je právem redakce mazat či blokovat nevhodné komentáře a příspěvky bez udání důvodu. Na co redakce právo nemá, aby aktuální komentář douholetého přispívatele označila jako denunciaci (viz 31) .Pokud tohoto označení použila, žádám, aby konkrétně uvedla, kdy a kde jsem koho denuncoval, – česky udal, urážel a jinak porušil pravidla diskuse. Přitom nadávkám a urážkám, jimž jsem vystaven jak uvedeno pod čísly 21, 29, 32, 34 a nejnověji 36 nevěnuje nejmenší pozornost. Toho využívají různé živly, o jejichž minulosti i přítomnosti lze mít oprávněné pochybnosti a častují mne označením denuncianta s připojením epiteta “hajzl.? Jak jinak, pohled do zrcadla každému nesvědčí.
- 38 Ladislav Bátora // Jun 13, 2010 at 20:34
Vy jste, Hantáku-Plenkoviči, především politování hodný cvok. Čímž ale neodvolávám toho nestoudného hajzla. A DŮRAZNĚ vám doporučuji, abyste si už vybral zase nějaký jiný terč. Ale honem!
- 39 HORST // Jun 15, 2010 at 8:35
Pane Bátora, já naopak děkuji p. Hantákovi, že zde dal odkaz na Váš životopis. Jak jsem psal výše – osobně proti Vám nic nemám. Ovšem zpětným sledováním Vaši politické činnosti jsem dospěl k názoru, že jste klasický politický přeběhlík a turista. O pár příspěvků výše jsem si myslel, že kandidujete za SSO a teď na NM čtu, že kandidujete za Suverenitu do Senátu. Nevím proč, ale tato strana mi zavání jasnou eurohujeřinou. K tomu navíc soudružka vedoucí strany a bezpáteřní ježibaba, která se neštítila kandidovat na prezidentku za KSČ!
http://online.ihned.cz/c1-22953360-bobosikova-nejsem-na-prodej-a-ma-kandidatura-ma-smysl
Promiňte, ale musím zde citovat Vlastu Buriana: “Jen se otáčej korouhvičko, pěkně podle větru!”
- 40 Ladislav Bátora // Jun 15, 2010 at 9:39
Pane Horste,
já spíš teda celej dosavadní život proti větru. Je to samozřejmě věc názoru, ale myslím, že “po větru” by můj životopis (i život… a bankovní účet…) vypadal přece jen kapánek jinak, ne?
Fakt si myslíte, že vstoupit do ČSS místo do KSČ (1983) je vyloženě “podle větru”?
Vážně se domníváte, že zakládat Národně sociální stranu (1990) místo toho, abych se bleskurychle přidal k Občanskému fóru, bylo čítankové “podle větru”?
A to, že jsem kandidoval jako nezávislý za proklínanou a ostrakisovanou Národní stranu, a né třeba za ODS nebo ČSSD (2006), tak to už bylo podle vás vyloženě podle větru, že?
Ale nechme to tak, máme nejspíš příliš rozdílné představy o větrech… A možná i o politice… - 41 HORST // Jun 15, 2010 at 9:57
Můj příspěvek nebyl o tom, co jste dělal za socíku, ale ano, myslím si, že socialismus, ať jej onálepkujete jakkoliv, je pořád ten starý “dobrý” socialismus a pořád stejný, jedovatý vítr.
Příspěvek byl o tom, že jste politický turista a přeběhlík a že jste od SSO utekl ke straně (samozřejmě jen jako kandidát, ne člen), kterou vede sympatizantka s rudými bolševiky. Sorry, ale to mi rozum nebere!

- 42 Ladislav Bátora // Jun 15, 2010 at 10:16
Ne, pane Horste, váš příspěvek BYL SICE “o tom, že jsem politický turista a přeběhlík,” JENŽE na závěr jste “objasnil”, co mě k tomu vedlo: “Jen se otáčej korouhvičko, pěkně podle větru!”
A to zase teda rozum nebral mně, tak jsem se vám snažil vysvětlit – MARNĚ, JAK VIDÍM -, že TAKHLE to nebylo. - 43 Plenkovič // Jun 15, 2010 at 10:30
Horst: díky za informaci, o Bátorově kandidatuře do Senátu za Suverinitu jsem nevěděl. Ten kandidoval – vždy neúspěšně – vícekrát za různé subjekty, takže mne to nepřekvapuje.
Opravdu se nejmenuji Hanták. Už dříve jsem byl upozorněn na to, že Iniciativa DOST eviduje ve svých řadách mrtvé duše a jméno Josef Hanták je jednou z nich. O tom mám nezvratné důkazy.
Signifikatní je také aféra, kdy vedení DOST zneužilo jméno poslankyně Šojdrové na své poznámce a trvalo DOST dlouho, než se paníŠojdrová domohla nápravy a její jméno bylo z pozvánky bez omluvy staženo…
Takže víme s kým máme tu čest! O poměrech v této organizaci se dočtete více v článku Ladislava Malého nazvaném DOST bylo dost. Už jméno Malý mluví za vše! - 44 Plenkovič // Jun 15, 2010 at 10:38
Oprava:… vedení DOST zneužilo jméno poslankyně Šojdrové na své POZVÁNCE …
- 45 HORST // Jun 15, 2010 at 11:59
Aha, ale psal jste “Vaše poznatky ohledně signatáře č. 212 jsou správné.”, což vyznělo, jako že jste pan Hanták z příspěvku Jiřího…
- 46 Alexandr Bátora // Jun 15, 2010 at 12:24
Vy jste, pánové Horste a Plenkoviči, především úplní blázni. Pan Plenkovič, který ani není schopen vystupovat pod vlstním jménem, trpí obsedantní nenávistí vůči mému otci a potažmo i DOSTu. Prosím, je to Vaše choroba, užijte si ji. Jen byste nemusel spamovat jak kdybyste za to byl placen. A nešťastnému panu Malému taky děláte medvědí službu+ ten se Vám taky jednou poděkuje.
A pane Horste, speciálně pro Vás – skutečně si myslíte, že kandidatura za NS byla klasickou ukázkou politického oportunismu? Jenom na tohle mi odpovězte, prosím, vynechejte nekonečné řeči o čemkoliv jiném a odpovězte mi (stylem ano/ne) na následující otázku:
Myslíte si, že pan Bátora kandidoval roku do poslanecké sněmovny za Národní stranu z prospěchářství?
Ano/ne. Ostatní slinty si nechejte do hospody.
- 47 HORST // Jun 15, 2010 at 12:35
Pane Alexandře – pročtěte si mé příspěvky, o kandidatuře NS jsem nic nepsal a dokonce mě ani nijak nezaráží, moc o ní nevím.
- 48 HORST // Jun 15, 2010 at 13:04
A dodatek pane Alexandr: shazováním člověka obviněními typu “chorobný” a “blázen”, okopírovanou od bolševiků nejhrubšího zrna, na mě moc nezapůsobíte a hlavně nic nesvedete – ostatně proti podobným praktikám vystupuje i Váš tatík v té výzvě, viz. článek…
- 49 Jirka // Jun 15, 2010 at 13:11
Tak je všechno jasné !
Pane Hantáku – Plenkoviči,
posledním konstatováním že se nejmenujete Hanták jste se podle mne diskvalifikoval pro další diskusi, neboť jste popřel Vaše předchozí tvrzení, které jste mě adresoval. „Jirka: Vaše poznatky ohledně signatáře č. 212 jsou správné.“Rekapitulace Vašich výroků:
Plenkovič: „..svůj podpis, evidovaný v seznamu signatářů iniciativy DOST pod č. 212 jsem odvolal.“
Jirka: …“pod číslem 212. je pod Manifestem DOST podepsán Josef Hanták – důchodce“.
Plenkovič : „Jirka: Vaše poznatky ohledně signatáře č. 212 jsou správné.“
Plenkovič: „Opravdu se nejmenuji Hanták. Už dříve jsem byl upozorněn na to, že Iniciativa DOST eviduje ve svých řadách mrtvé duše a jméno Josef Hanták je jednou z nich. O tom mám nezvratné důkazy.“
Z toho pro mne jasně vyplývá pouze jediný závěr:
Jste provokatér nasazený na národní scénu konkrétně na AM, NM, a D.O.S.T.
Já sám za sebe již s Vámi komunikovat nebudu a k tomu vyzývám i ostatní, tedy ty, kteří za to nejsou agenturně placeni. Zároveň bych chtěl požádat redakci AM aby diskusi smazala a neulehčovala dále zpravodajcům jejich práci při „vytěžování“ národní scény.
- 50 Plenkovič // Jun 15, 2010 at 13:19
Bátora jr.: Jablko nepadlo daleko od stromu.. .
- 51 HORST // Jun 15, 2010 at 13:27
Plenkovič: myslím, že by jste měl objasnit viz. příspěvek 49!
- 52 Fr. Řeka // Jun 15, 2010 at 14:26
Mě by jenom zajímalo, co může této společnosti o pravých, správných a tradičních hodnotách, potažmo návratu k nim, vykládat člověk s minulostí přisluhovače komunistů, ne-li přímo estébák?! Jako, já se tomuhle nedivím, protože různých židobijců a nacionalistů ať už latentních nebo explictních bylo mezi bolševiky taky dost. Nicméně pokud chce mít akce DOST vůbec nějaký vliv a nebýt jenom klubem podivínů a exotů – jakože dost je – tak by se lidí jako Bátora měla zbavit.
28. Červen, 2010 na 4:08 pm
Přidávám další zlomek epopoje do rekonstruované mozaiky diskuse, v níž bylo celkem 124 příspěvků, než redakce AM svým zásahem diskusi ukončila. Není divu, začaly totiž vycházet na světlo boží věci, jejichž odhalení bylo někomu velmi – velice nepříjemné a nic bych se nedivil, kdyby redakční zasáh se udál na pokyn shůry. Času na to, aby potrefené husy reagovaly nejhoršími urážkami, obviňováním oponentů etc měly více než dost.
Přesto pokračování EMOTIVNÍCH VÝLEVŮ PANA MALÉHO najdeme na webu Nsj v článku
Denunciant je český udavač. Úředně ověřený práskač odhaluje dosud neodhalené spolupracovníky. Není míru pod olivami!
http://www.nsj.cz/_
53 Náš Jirka je rozený detektiv, jeho zkušeností by měla využívat CIC. Zjistil, a za to ho chválím – (důvěřovat ale prověřovat! Kl. Gotwald), že jméno uvedené v seznamu pod č. 212 je
Josef Hanták. Jirka objevil Ameriku a začal pokračovat v pátrání o koho se vlastně jedná.
Když zjistil, že “ke jménu Hanták nenašel o mé činnosti ani slovo a tudíž jsem nezanechal tak výraznou stopu jako pan Bátora, jsem pouhý kibic, který se ve skutečnosti bojí nést kůži na trh a své myšlenky prosazovat a veřejně obhajovat!” Veřejně jsem ho tedy upozornil na rozpor v jeho logice s tím, že moje práce jsou ve státních vědeckých a univerzitních knihovnách, mohlo mu tedy dojít, že se asi jmenuji jinak než Hanták a že je na falešné stopě.
Tak zůstávám hajzlem a denunciatem a navíc placeným provokatérem, stopy vedou k Tydlí. Tandem Malý/Bátora z toho vyšel čistý jako lilium. O mrtvých duších, aféře Šojdrová etc. ani slovo. Kdo nechce slyšet slyší méně, než hluchý.
Můj psychologický portrét pana Bátory st. byl předčasně ukončen zásahem redakce. která mne taktně upozornila, že nemá o moji denunciantskou grafománii zájem. Pokusím se tedy neuveřejěný zbytek umístit na jiném webu.
Myslím, že nejlépe dokresluje celou situaci článek z Parlamentních listů o kandidatuře Bátory za Suverenitu Jany Bobošíkové.
Pan Lászlo Bathory už byl vytěžován v Bartolomějské v pětihodinovém výslechu. O čem si tam vykládali je zahaleno tajemstvím, dá se předpokládat, že kafral jak mladá vrána a je jen otázka kolika lidem zasolil.
Následuje tak svého předchůdce Ladislava Malého, který zahříval v Bartolomějské stejnou židli o rok dříve.
Velice se rozhořcil na paní Tydlitátovou, která mu to na PČR zařídila. Vyřídil si to s ní svými obvyklými prostředky na Národní myšlence komentářem k článku Odpusťte Věře Tydlitátové z 22./5.:
Autotor: Ladislav Bátora (batora@seznam.cz)
Titulek: Jenže poloprďošky pochopují velkorysost jako doznání porážky!
Dobrá, dám teda zase jednou na vás. Beztak jsem o tomhle čítankově omisivním přístupu uvažoval už předtím – proč špinit jméno rodiny JAKÝMKOLI stykem s takovouhle… Vždyť i pouhý brachiální kontakt s takovými bestiemi v lidském převleku může člověka znečistit prakticky navždy!
Ale věřte, že mi různé myšlenky a nápady tuhle kolovaly v hlavě při tom bezmála pětihodinovém výslechu, iniciovaném touhle…Furt nemůžu přijít na příhodný výraz – příliš miluji zvířata, a tak i hyena je pro mě proti téhle… andílkem, kterého bych se v noci nebál potkat. A i nejneslušnější části těla bych přece nespravedlivě urazil, kdybych je užil jako označení pro tuhle…
Vyližte mi už všichni PRDEL. Mám toho teď plný ruce pazourů i bez tohodle intelektuálskýho peskování na vlastních stránkách. To fakt nestačí ta Tydlitátová????
Fragment.
článek z uč. novin…Jsem přesvědčen, že bývalé vedení školu tunelovalo. Jde patrně o hospodářskou kriminalitu,“ tvrdí Milan Šimáček, zástupce ředitele VOŠP pro ekonomiku. Nahlíží do školních dokumentů, kde je černé na bílém, že Ladislav Bátora kromě svého řádného platu si ještě fakturoval ekonomické konzultace a rozbory pro školu.
V politice se nic neděje náhodou, vše se odvíjí podle přesných scénářů. Komplot bobo-bato není náhoda. Bátora z vedení Strany svobodných občanů pokojně a klidně přestoupil do Suverenity, za což mu bylo nabídnutu místo na kandidátce do Senátu. Jak prosté. Zřejmě se dopředu plánuje koalice OSS-Suverenita, aby Mach smazal žalostný volební výsledek O,75% a emisar Bátora má zřejmě uhladit cestičku pro sňatek trůnu a oltáře. Anebo, že by Bátora veden svým neklamnáým politický čichem opouštěl loď, do níž teče?
V novinách se začínají objevovat články o sílícím vlivu katolíků na Hradě a fotografie p. prezidenta v družném rozhovoru tu s Bátorou, tu s Bahníkem anebo zprávy, jak prezident přišel pozdravit demonstraci DOST na Hradě. Na výsledek si musíme pár měsíců počkat.
Plenkovič // Jun 16, 2010 at 14:33
Vllk: Nemusíte mi děkovat, rádo se stalo. Stačí si vzpomenout, kdo se nám to cpal na Hrad v rudém kostýmku a s třešničkami v o uškácha a kdo ji tam postrkoval a Vaše prozření bude dokonalé… Ten narcisistický životopis jsem nenapsal já, pouze jsem ho zpřístupnil pro veřejnost, čímž jsem se dopustil smrtelného hříchu rozvracení republiky v době, kdy je potřeba semknutosti, klidu atd.Je sice neslušné mluvit o provaze v domě oběšencově ale někdy takové slovo stačí, aby se lidem rozsvítilo. Jinak nezbude. než kupovat hřebeny, nastanou všivé časy a u sv. Víta budeme zase platit vstupné. A teď si jdu vybrat svůj jidášský šekel ke svému řídícímu důstojníkovi.
pp.Drifter a Horst:Ten prvý link vložil panu Bátorovi do jeho pozdravu z Irska jeden známý provokatér, denunciantský hajzl, ubožák, cvok a navíc ještě hacker. http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/senat/167989.aspx
—————————————————————–
Zde moje fragmenty zatím končí, nevylučuji, že objevím ještě další a peprnější. Pro úplnost dodávám, že se Malý dostal i na stránky LIGY PROTI ANTISEMITISMU:
http://blueboard.cz/kniha/6f9uxch5r9i1c22hc8hhk5h1ic7x0c?hid=6f9uxch5r9i1c22hc8hhk5h1ic7x0c
29. Červen, 2010 na 12:48 am
k tomu Malého článku na nsj: celkem solidní nářek. jenom bych tam trochu poupravil to, že (jak jsem pochopil) Fón byl (podle řeči) Slovák, nebyl katolík, ale pravoslavný a nebyl ortodoxní, ale ultraortodoxní, zuřivý antisemita a vlastně anti-všechno-co-nebylo-jako-on. Se svojí blouznivou dogmatickou rétorikou a neschopností vést rozhovor působil jako člověk z jiné planety.
11. Červenec, 2010 na 7:46 am
Pane DRIFTŘE, já tu radu beru, myslím ohledně těch vulgárních slov typu hajzl. Ono mi to navíc moc ani osobně nesedí a skutečně to Plenkovičovi nikdy nezapomenu, že mě k tomu donutil. Jenže právě u Hantáka-Plenkoviče jsem po dvou dnech mrzení se nad jeho obsedantními nenávistnými a nactiutrhačnými bláboly a kvasimoudrými duševními konstrukcemi dospěl k názoru, že poučování TAKHLE HRUBÉHO PYTLE jemnou záplatou by bylo naprosto k ničemu. A mlčet jsem dále nemohl, protože by to mohlo být (a jistě by bylo) vykládáno jako souhlas s těmi insinuacemi.Ale s tím “StB” jste opravdu vedle. Jak jsem TO – fakt mi to zkuste srozumitelně vysvětlit, když pořád trváte na tom, že jsem to měl “v životopise zdůraznit” – mohl v BŘEZNU 2009 vědět, když nejsem veden ani v seznamech “Cibulkových”, ani v těch oficiálních osmidílných seznamech vydaných Ministerstvem vnitra? Až teprve KONEČNĚ v těchhle “Pencových” z ČERVENCE 2009? Ve kterých ovšem je – OPAKUJI – skoro milion jmen: tedy všichni, kdo kdy prošli z JAKÝCHKOLI důvodů nějakým protokolem StB?A tu mou mladickou “poloemigraci” už nechte na pokoji, to je podle mě úplný nesmysl, to skončilo tou důtkou ředitele gymnasia. Tak malicherní zase opravdu ti hoši nebyli, aby mě dali pod dohled po bezmála dvaceti letech po ní, když se to navíc událo, když mi bylo 17 let. Spíše myslím, že v tom roce 1988 jsem se tam octl kvůli svým podvratným aktivitám v Čs. straně socialistické a kvůli tomu styku s exilovým vedením strany. Když už teda vůbec přijmu to, že ten údaj je pravdivý – neštymuje mi totiž to datum, protože podle OFICIÁLNÍ zprávy z Pardubic, a těm MUSÍM věřit spíše než pokoutně získanému “seznamu pasáka koz”, jsem byl “v hledáčku” od roku 1978 (což jsem v tom životopise myslím uvedl).Naštěstí je to lhostejné, a naneštěstí stejně už nikdy nic kolem toho nezjistíme, protože u toho mého záznamu není ani nějaké registrační číslo zápisu, ani údaj o tom, která součást měla o mě tu starost…A “pomocníka StB”, o kterém se zmiňujete ke konci, toho jsem opravdu “přiděleného” ve fabrice měl (pod krytím “referent pro civilní obranu a úkoly zvláštní”), jenže až nějak od jara 1989, a asi po měsíci se mi v reakci na můj přímý dotaz sám prásknul. Čímž to pomocnictví teda dost devalvoval. Proč to udělal, to Bůh suď. Asi už měl zprávy, že půjdou brzo do háje… Těsně před převratem beze slova (a bez podepsané “dovolenky”) zmizel, objevil se asi za dva týdny s návrhem na rozvázání pracovního poměru dohodou a pak prodával nějaký čas noviny na holešovickém nádraží. Jestli “jenom”, to nevím…
+1